ترس..
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها ، کمی بی، کمی از یادها رفته...
درباره وبلاگ


مرا اینگونه باور کن... کمی تنها ، کمی بی کس ، کمی از یادها رفته... خدا هم ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته...؟! نمی دانم مرا ایا گناهی هست..؟ که شاید هم به جرم آن ، غریبی و جدایی هست..؟؟؟ مرا اینگونه باور کن
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: 1:7 :: نويسنده : Mohammad sadeghi
از این تسلیم اجباری به این تقویم تکراری ... تموم عمرو بخشیــدم ، من از ترس تو ترسیـدم !

نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت9:56---29 خرداد 1392
خـــــــــــاطرات خــــــــــیلی عـــــــــجیبند!!!!



گــــــــــاهی اوقــــــــات



مــــــــــی خندیم ... بــــه روزهـــــــایی کـــــــه گــــــــریه



مـــــــی کردیم ...



گــــــــــاهی گــــــــــریه مـــــــــی کنیم ... بـــــــه



یــــــاد روزهــــــــایی کــــــــــه مــــــــــی خندیدیم!!!




.قرار نیست من اونجوری زندگی کنم که دنیا دوست داره خب طبعا قرارم نیست دنیا هم اونجوری بچرخه که من دوست دارم!پاسخ:


شیرین
ساعت13:45---26 خرداد 1392
سلام ... شما بازم با افتخار لینک شدید
پاسخ:مرسی


شیرین
ساعت19:03---22 خرداد 1392

برای نوشتن از دلتنگی که واژه و استعاره لازم نیست ،

" فقط یک دل میخواهد ''

که تنگ شده باشد

همین ...


شیرین
ساعت19:03---18 خرداد 1392
سلام شیرینم اومدم . منتظرم

شیرین
ساعت17:19---12 ارديبهشت 1392
سلام ... فکر نمیکردم دیگه بیایی

خوشحالم کردی
پاسخ:وبلاگ باز نمیشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 37821
تعداد مطالب : 161
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1



خداوندا من از تنهایی و برگ ریزان پاییز، من از سردی زمستان من از تنهایی و دنیای بی تو میترسم خداوندامن از دوستان بی مقدار، من از همراهان بی احساسمن از نارفیقی های این دنیا میترسم خداوندامن از احساس بیهوده بودن، من از چون حباب آب بودنمن از ماندن چو مرداب میترسم خداوندامن از مرگ محبت، من از اعدام احساس به دست دوستان دور یا نزدیک میترسم خداوندامن از ماندن میترسم، من از رفتن میترسم خداوندامن از خود نیز میترسم خداوندا پناهم ده