ترس..
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها ، کمی بی، کمی از یادها رفته...
درباره وبلاگ


مرا اینگونه باور کن... کمی تنها ، کمی بی کس ، کمی از یادها رفته... خدا هم ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته...؟! نمی دانم مرا ایا گناهی هست..؟ که شاید هم به جرم آن ، غریبی و جدایی هست..؟؟؟ مرا اینگونه باور کن
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: 12:45 :: نويسنده : Mohammad sadeghi

تـرســم از آن است که خــــــدا آنقـدر این پا آن پا کنـد ...
که تمام شـود
تاریخ مصرف ِ تمام ِ آرزوهایــم . . .



نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت17:35---23 بهمن 1392
خیلی وقته میخوام باهات حرف بزنم
یه لحظه فکر نکن نقشه نکش نگران نباش
نگران آینده ، تحصیلاتت ، تعطیلاتت ،پولت ، رابطه ات ، چی بپوشی ، چی بخوری،....
نگران خلاص شدن از دست اینها نباش
هیچ کدام از اینها به پای چیزی که میخوام بهت بگم نمیرسه
اما باید خوب گوش کنی
باید بایستی ، ساکت باشی ، و بدانی که
من خدا هستم
بار نگرانی های خود را به من بدهید
و من به شما ارامش فکر و دل میدهم
پس آسوده خاطر باشید و نترسید و بدانید
که من خدا هستم
حالا به زندگیتان برگردید
که من با شما هستم


fateme
ساعت22:48---30 مهر 1392
عالی بود موفق باشی

شیرین
ساعت18:08---18 مهر 1392
الهم عجل لولیک الفرج

شیرین
ساعت22:04---13 مهر 1392
خدا هست
هوا هست
خاک هست
خورشید عالم تاب هست
جوانه خواهم زد


شیرین
ساعت13:12---11 مهر 1392
چقـدر دلم تمام شدن می خواهـد ...

از آن تـــــمام شدن هایــــی که بشــود نقــــطه سرِ خط ...

و آنگــاه دیکـته تمـام شـود !

و من دیگــر آغــــــــــــــــــــــاز نشــــوم ...


شیرین
ساعت20:18---19 تير 1392
ماه رمضان مبارک
مرسی


شیرین
ساعت8:33---17 تير 1392
عـــاشـ ـق کــہ مــے شـوے . . .

لـالـایــے خــوانـدטּ هــمـ یـــاد بـــگیـ ــر (!)

شــبــ هــاے بــاقیـمـ ــانــده ے عــمـرتــ

بـــہ ایـــטּ ســادگـــے هــا

صبـــ ــح نخـــواهـــنـ ــد شـــد . /
دنیای تو رنگارنگ است و من سیاه انتخاب سختی نیست یک رنگی من به تمام دنیایت می ارزدپاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 37816
تعداد مطالب : 161
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1



خداوندا من از تنهایی و برگ ریزان پاییز، من از سردی زمستان من از تنهایی و دنیای بی تو میترسم خداوندامن از دوستان بی مقدار، من از همراهان بی احساسمن از نارفیقی های این دنیا میترسم خداوندامن از احساس بیهوده بودن، من از چون حباب آب بودنمن از ماندن چو مرداب میترسم خداوندامن از مرگ محبت، من از اعدام احساس به دست دوستان دور یا نزدیک میترسم خداوندامن از ماندن میترسم، من از رفتن میترسم خداوندامن از خود نیز میترسم خداوندا پناهم ده