selena gomez
ترس..
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها ، کمی بی، کمی از یادها رفته...
درباره وبلاگ


مرا اینگونه باور کن... کمی تنها ، کمی بی کس ، کمی از یادها رفته... خدا هم ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته...؟! نمی دانم مرا ایا گناهی هست..؟ که شاید هم به جرم آن ، غریبی و جدایی هست..؟؟؟ مرا اینگونه باور کن
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: 21:21 :: نويسنده : Mohammad sadeghi

 

 

Can you feel me

میتونی منو احساس کنی ؟

 

When i think about youوقتی بهت فکر میکنم

 

with every breath i takeبا هر نفسی که میکشم  (هر تنفسی که میکنم)

 

 

 

Every Minuteهر دقیقه

 

Don't matter what i doدیگه مهم نیست من چیکار میکنم

 

My world is an empty placeجهان من یه جای خالیه

 

Like ive been wonderin the dessertمثل زمانی که من از بیابون لت میبردم

 

for a thousand days ( ooohبرای هزاران سال (اوه)

 

Don't know if its a mirageنمیدونم شاید یه سراب باشه

 

but i always see your face, Babyاما همیشه صورتت رو میبینم عزیزم

 

I'm missing you so muchخیلی دلم برات تنگ شده

 

Help rush me outa it nowبهم کمک کن از اینجا بیام بیرون

 

A day without you is like a year without rainیه روز بدون تو مثل یک سال بدون بارونه

 

I need you by my sideمن تورو پیش خودم نیاز دارم

 

Don't know how else to findو نمیدونم چه طوری کس دیگه ای رو پیدا کنم

 

But a day without you is like a year without rain ( oooh اما یه روز بدون تو مثل یه سال بدون بارونه


 
 

The stars are burningستاره ها دارن میسوزن

 

I hear your voice in my mind ( in my mindصداتو توی سرم ( مغزم ) میشنوم ( توی سرم) 

 

Can't you hear me callingمنو نمیشنوری که دارم صدا میکنم ؟

 

My Heart is yearningقلب من داره آرزو میکنه

 

Like the oceean is running dryمثل اقیانوسی که داره خشک میشه

 

Catch me i'm fallingمنو بگیر دارم میفتم

 

It's like the ground is crumbling underneath my feetانگار زمین داره خورد میشه زیر پاهام

 

Won't you save meمنو نجات نمیدی ؟

 

Its gonna be in my Sumداره منو جمع میکنه

 

when you get back to me( ooooh Babyوقتی تو پیش من برمیگردی

 

I'm missing you so muchخیلی دلم برات تنگ شده

 

Help rush me outa it nowبهم کمک کن از اینجا بیام بیرون

 

A day without you is like a year without rainیه روز بدون تو مثل یک سال بدون بارونه

 

I need you by my sideمن تورو پیش خودم نیاز دارم

 

Don't know how else to findو نمیدونم چه طوری کس دیگه ای رو پیدا کنم

 

But a day without you is like a year without rain ( oooh اما یه روز بدون تو مثل یه سال بدون بارونه (اوووووه)


 

 

 

So let this drought come swinningپس بذار این رویا به حقیقت بپیونده

 

And make this dessert flower againو این بیابون رو دوباره پر از گُل شه

 

I'm so glad you found me, stick arround meمن خیلی خوشحالم که تو پیدام کردی ، پیش من بمون

 

Baby baby Baby ( oeeeh عزیزم ، عزیزم ، عزیزم (اوووووه)

 

It's A World of wonderاین یه جهان شگفت انگیزه

 

with you in my lifeبا تو توی زندگی من

 

So hurry babyپس زود باش عزیزم

 

dont waste no more timeوقت بیشتری رو از دست نده

 

I Need you nearerبیا نزدیک تر ، بهت نیاز دارم

 

I can't explainنمیتونم توضیح بدم ( مال خود آهنگه ها ، نگیم بلد نیست) 

 

But a day without youاما یه روز بدون تو

 

Is like a year without rain ( oooh مثل یه سال بدون بارونه

 

I'm missing you so muchمن خیلی دلم برات تنگ شده

 
 

Help rush me outa it nowبهم کمک کن از ایمجا بیام بیرون

A day without you is like a year without rainیه روز بدون تو مثل یه سال بدون بارونه

 

I need you by my sideمن تو رو پیش خودم نیاز دارم

 

Don't know how else to findو نمیدونم چه جوری کس دیگه ای رو پیدا کنم

 

But a day without you is like a year without rain ( ooohاما یه روز بدون تو مثل یه سال بدون بارونه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 161
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1



خداوندا من از تنهایی و برگ ریزان پاییز، من از سردی زمستان من از تنهایی و دنیای بی تو میترسم خداوندامن از دوستان بی مقدار، من از همراهان بی احساسمن از نارفیقی های این دنیا میترسم خداوندامن از احساس بیهوده بودن، من از چون حباب آب بودنمن از ماندن چو مرداب میترسم خداوندامن از مرگ محبت، من از اعدام احساس به دست دوستان دور یا نزدیک میترسم خداوندامن از ماندن میترسم، من از رفتن میترسم خداوندامن از خود نیز میترسم خداوندا پناهم ده