justin bieber
ترس..
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها ، کمی بی، کمی از یادها رفته...
درباره وبلاگ


مرا اینگونه باور کن... کمی تنها ، کمی بی کس ، کمی از یادها رفته... خدا هم ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته...؟! نمی دانم مرا ایا گناهی هست..؟ که شاید هم به جرم آن ، غریبی و جدایی هست..؟؟؟ مرا اینگونه باور کن
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: 2:52 :: نويسنده : Mohammad sadeghi

 متن و ترجمه آهنگ  as long as you love me  و دانلود آهنگ از Justin bieber

نام آهنگ : as long as you love me

خواننده :Justin bieber

برای خواندن تکست و ترجمه آهنگ و دانلود  به ادامه مطلب بروید

 

As long as you love me
تا هر موقع که عاشقم بمونی
As long as you love me
تا هر موقع که عاشقم بمونی
As long as you love me
تا هر موقع که عاشقم بمونی
I’m under pressure, seven billion people in the world trying to fit in.
من زیر فشارم ، هفت میلیار  ادم توی این دنیا سعی میکنن خودشونو جا کنن
Keep it together, smile on your face even though your heart is frowning
بین خودمون باشه ، حتی وقتی  قلبت نارحته ، لبخند روی صورتت از بین نمیره
But hey now, don’t know girl, we both know what to do
اما حالا ، مگه نمیدونی  ؟  هر دومون میدونیم بیاد چیکار کنیم
But I will take my chances
اما من هم شانسم رو امتحان میکنم
As long as you love me, we could be starving,
تا وقتی که عاشق منی شاید محتاج باشیم
We could be homeless, we could be broke
هر دومون بی خونه و بدبخت و شکسته
As long as you love me i’ll be your platinum, i’ll be your silver, i’ll be your gold
تا وقتی که عاشق منی من شدم ثروت زندگیت ، شدم طلا و جواهرت ، شدم همه چیزت
As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me
تا وقتی که عاشق منی
As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me
تا وقتی که عاشق منی
I’ll be your soldier, fighting every second of the day for the change girl
من  سربازت میشم ، هر روز برای تغییر میجنگم
I’ll be your Hova, you can be my Destiny’s Child on a stinger
من فرشته ی زندگیت میشم ، میتونی بچه ی سرنوشتم باشی
So don’t stress, don’t cry, oh we don’t need no wings to fly
پس استرس نداشته باش ، گریه نکن ، ما نیازی به بال برای پرواز نداریم
Just take my hand
فقط دست  منو بگیر
As long as you love me, we could be starving,
تا وقتی که عاشق منی شاید محتاج باشیم
We could be homeless, we could be broke
هر دومون بی خونه و بدبخت و شکسته
As long as you love me i’ll be your platinum, i’ll be your silver, i’ll be your gold
تا وقتی که عاشق منی من شدم ثروت زندگیت ، شدم طلا و جواهرت ، شدم همه چیزت
As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me
تا وقتی که عاشق منی

———————-    p-m-c.iR   ———————–
[Big Sean]
I don’t make if this make sense
من طاقت نمیارم اگه این معنایی بده
You’re my hallelujah
تو جز مقدسات منی
Give me a time and place, i’ll rendez-vous
به من یه مکان و یه ذره زمان بده ، من کارم رو انجام میدم
I’ll fly it to ya, i’ll meet you there
من برات پرواز میکنم و اونجا میبینمت
Girl you know I got you
میدونی بدستت اوردم
Us, trust, a couple things I can’t spell without you
ما، اعتماد، این دوچیز  چیزهایی هستن که  نمیتونم بدون تو طلسم کنم
No we on top of the world
نه ما دیگه به اخر (بالا)  این دنیا رسیدیم
Cause that’s just how we do
چون ما اینطوری انجامش میدیم
Used to tell me sky’s the limit
عادت داشتی بهم بگی اسمون محدوده
Now the skies are point of view
حالا اسمون ها شدن نظاره ی ما
Now we stepping out like woah
حالا داریم به بیرون قدم میذاریم
Cameras point at you, ask me what’s best side
دوربین ها به تو اشاره میکنن، ازم میپرسی بهترین جا کجاست ؟
I’ll stand back and point at you, you, you
من پشتت می ایستم و بهت اشاره میکنم ، تو تو تو
The one that I argue with,
تو تنها کسی هستی که همیشه باهاش موافقم
Feel like I need a new girl to be bothered with
احساس میکنم که یه دختر جدید نیاز دارم تا اذیتش کنم
But the grass ain’t always greener on the other side
اما سبزه ها همیشه سبز نمیونن توی اون طرف
It’s greener where you water it
اونجایی که بهش اب میدی سبز تر میشه
So I know, we got issues baby, true true true
پس من میدونم ، ما مشکلات خودمونو داریم ، درسته ، حقیقت داره
But I better work on this with you
اما بهتره که من تو این مورد باهات همکاری کنم
Than then go ahead and start with someone new
اونوقت وقتیه که  با اون ادم جدیده شروع کردی
As long as you love me, we could be starving,
تا وقتی که عاشق منی شاید محتاج باشیم
We could be homeless, we could be broke
هر دومون بی خونه و بدبخت و شکسته
As long as you love me i’ll be your platinum, i’ll be your silver, i’ll be your gold
از وقتی که عاشقم شدی من شدم ثروت زندگیت ، شدم طلا و جواهرت ، شدم همه چیزت
As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me
تا وقتی که عاشق منی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 37818
تعداد مطالب : 161
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1



خداوندا من از تنهایی و برگ ریزان پاییز، من از سردی زمستان من از تنهایی و دنیای بی تو میترسم خداوندامن از دوستان بی مقدار، من از همراهان بی احساسمن از نارفیقی های این دنیا میترسم خداوندامن از احساس بیهوده بودن، من از چون حباب آب بودنمن از ماندن چو مرداب میترسم خداوندامن از مرگ محبت، من از اعدام احساس به دست دوستان دور یا نزدیک میترسم خداوندامن از ماندن میترسم، من از رفتن میترسم خداوندامن از خود نیز میترسم خداوندا پناهم ده